Подільський міст

Будівництво мосту
Проект Подільського мосту
Подільський_міст в Генплані на 2020 рік

Подільський міст (Подільсько-Воскресенський міст) – мостовий перехід, що з’єднує правий берег, Труханів острів і лівий берег Києва, функціонально призначений для автомобільного руху і для поїздів метрополітену. Початок будівництва – 2003 р., мав бути зданий в експлуатацію 2007 року, але час здачі відкладається через певні фактори.

Зміст

Маршрут проходження

Маршрут проходження

Автодорожна частина пролягатиме від перетину вулиць Набережно-Лугової та Межігірської на Подолі, далі естакада над Гаванню і Рибальським півостровом, арочний міст через основне русло Дніпра, естакада через Труханів острів, протоку Чорторий, урочище Горбачиха та Русанівські Сади. Біля залізничного насипу траса повинна розійтися на два напрямки: через Воскресенські Сади на Троєщину, через насип – на Воскресенку. Заїзд на мостовий перехід з боку вулиці Межигірської ще у стадії проектування (серед пропозицій – будівництво тонелю під Татаркою з виходом на вулицю Чорновіла), заїзди з лівого берега також ще у стадії проектування. Єдиний погоджений Містобудівною радою заїзд на міст – в районі Рибальського острова: в напрямку руху з лівого берега на Поділ – розворот навколо території заводу “Ремдизель” з виходом на Набережно-Рибальську вулицю, у протилежному напрямку – естакада з вулиці Набережно-Хрещатицької над парком Моряків (для цього планується розібрати існуючий аварійний Рибальський міст та будівлю управління Річкового порту).

Стан будівництва

Станом на травень 2007 року збудовано всі опори, встановлено балки і покриття на ділянці естакади над Трухановим островом, протокою Чорторий та урочищем Горбачиха. Практично завершено лиття опор естакади над Рибальським островом. Ведуться роботи з лиття опор арочного мосту через основне русло Дніпра. На інших ділянках роботи або у стадії підготовки, або у стадії проектування.

У травні 2010 року після одержання фінансування будівництво мосту було відновлене, на вересень того ж року планувалося встановлення головної арки над русловою частиною Дніпра, яка має монтуватися з шести сегментів. Встановлення арки почалося влітку 2011 року. Для монтування сегментів застосовано унікальний плавучий кран «Захарій LK-600» виробництва судобудівного заводу "Ленінська кузня". 18 листопада 2011 року він впав в Дніпро і розламався в місці кріплення вантажної стріли, що вивело його з ладу[1].

11 жовтня 2012 року відбувся тендер[1] щодо знесення будинків, споруд та зелених насаджень на 133 садових ділянках[1] Русанівських і Воскресенських садів, що заважають Подільському мостовому переходу, завершити роботи повинні до кінця 2013 року.

20 квітня 2015 року з мосту впав 23-річний чоловік. [1]

Станом на 2017 рік міст готовий на 65%, а здача в експлуатацію очікується до кінця 2021 році. 22 із 259 власники дач судяться із забудовником[1]


Фото

Метрополітен

У комплексі мостового переходу планується збудувати 5 станцій метрополітену (4-та Подільсько-Воскресенська лінія): “Подільська” (на перетині вулиць Межигірської та Набережно-Лугової, перехід на станцію “Тараса Шевченка” 2-ї лінії), “Суднобудівна” (на Рибальському острові), “Труханів острів”, “Затока Десенка” (урочище Горбачиха), “Райдужна” (біля залізничної платформи “Городня”).

Посилання


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва