Метро міст

Вигляд у 60-ті рр.

Міст Метроміст через Дніпро, що з’єднує правобережну частину міста з Гідропарком, а також Русанівкою й іншими житловими районами лівого берега. Відкрито 5 листопада 1965 року. Збудований поруч з місцем розташування Ланцюгового мосту, зруйнованого під час Великої Вітчизняної війни.

Міст Метро – двоярусна збірна залізобетонна будова (довжина понад 700 м, ширина — 29 м) з верхньою естакадою (шириною 9,4 м) для поїздів метрополітену Святошинсько-Броварської лінії. Естакада починається від станції метро «Дніпро» й продовжується по заплаві Дніпра в напрямку моста через Русанівську протоку. Обабіч по нижньому ярусу рухається автомобільний транспорт (по дві смуги в кожному напрямку).

Автори проекту – інженери Ю. Іносов, Г. Фукс (головний інженер проекту) та інші. Міст складається з шести прогонів довжиною 117 і 87 м арково-консольної будови. Особливістю конструктивного вирішення прогінної частини є монтаж блоків напіварок як консолей на підпорах і поєднання їх на шворнях з наступним натягом арматури розташованих арок. Консолі складено з окремих залізобетонних блоків, з’єднаних металевими болтами. Проліт між підпорами – 60 м. Довжина – 700 м. Уперше в світовій практиці мостобудування великопрогінну збірну залізобетонну конструкцію було зроблено на сухих стиках. Гарно прорисовані пологі арки моста добре вписуються у ландшафт й становлять невід’ємну частину мальовничого краєвиду Києва з боку Дніпра.

  Місцевість:  Аскольдова могила.   Станції метрополітену:  Дніпро.

Джерела

Посилання

Міст Метро на Wikimapia


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва