Дарницький автомобільний міст

Загальний вигляд

Дарницький автомобільний міст (“Міст Кирпи”) – міст через Дніпро ріка, що з’єднує лівий і правий береги. Початок будівництва – квітень 2004 року. Відповідно до директивних документів залізничний міст мав бути побудований в 2006 році. Замовником проектування і будівництва Дарницького автомобильного моста виступила Південно-західна залізниця.

Основні параметри: довжина – 1100 м з двома залізничними коліями і шістьма смугами для руху автотранспорту. Довжина мостового переходу від станції Київ-Московський до станції Дарниця – 6 км. Довжина автомобільних підходів – 4,5 км. Вартість – 4,7 млрд. грн. (первинна), близько 15 млрд. грн. (можлива).

Будівництво пов’язане з багатьма проблемами і скандалами. Спочатку велися суперечки про доцільність появи моста в цьому місці, потім щодо його фінансування. Поширена версія, що міст почали будувати для “відмивання грошей” перед президентськими виборами, смерть міністра транспорту Григорія Кирпи теж пов’язували з цим сумнозвісним мостом і зникненням 700 млн. $ кредитних засобів, запозичених Мінтрансом у Deutsctie Bank на будівництво. Через деякий час після початку будівництва на його опорах були виявлені тріщини завглибшки до метра, а одна з опор зрушилась. Вартість проведення заходів щодо усунення тріщин оцінили в 1,107 млн. грн. Одна з опор моста зрушилася. Усунення недоліків обійшлось не менше чим в 500 тис. грн.

  Місцевість:  Березняки, Позняки, Видубичі, Нижня Теличка.

Посилання


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва