Хрещатик (станція метро)

(відмінності між версіями)
(Фото)
Рядок 1: Рядок 1:
-
Відкрито [[1960]] року, архітектори А. Добровольський, В. Єлізаров, М. Коломієць, Ю. Кисличенко, І. Масленков, С. Крушинський за участю Г. Гранаткіна, Н. Щукіної, Ф. Заремби. Станція глибокого закладення, має три підземних зали - середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з`єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Підземний і наземний вестибюлі станції оздоблено мальовничими кольоровими килимами-вставками, виконаними з полив`яних керамічних плиток. Станція має два виходи: "парадний", який веде через ескалаторний тонель в наземний вестибюль, котрий виходить на вулицю [[Хрещатик|Хрещатик]] (наземний вестибюль вбудований в будинок №19-а), і другий, який веде також через ескалаторні тонелі до наземних вестибюлів, розташованих на вулицях [[Інститутська вулиця|Інститутській]] (наземний вестибюль, [[Інститутська вулиця|вул.Інститутська]], 6) і [[Городецького Архітектора вулиця|архітектора Городецького]] (наземний вестибюль вбудований в будинок №13 по [[Городецького Архітектора вулиця|вул.Архітектора Городецького]]). В кожному ескалаторному тонелі встановлено по 3 ескалатори. Станція є частиною пересадочного вузла між [[Святошино-Броварська лінія|Святошино-Броварською]]та [[Куренівсько-Червоноармійська лінія|Куренівсько-Червоноармійською]] лініями. Середні зали станцій "Хрещатик" і [[Майдан Незалежності (станція метро)|"Майдан Незалежності"]]  зв`язані двома переходами - ескалаторним і пішоходним тонелями. В ескалаторному тонелі встановлено 4 ескалатори.
+
Відкрито [[1960]] року, архітектори А. Добровольський, В. Єлізаров, М. Коломієць, Ю. Кисличенко, І. Масленков, С. Крушинський за участю Г. Гранаткіна, Н. Щукіної, Ф. Заремби.  
 +
 
 +
Станція глибокого закладення, має три підземних зали середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Підземний і наземний вестибюлі станції оздоблено мальовничими кольоровими килимами-вставками, виконаними з полив’яних керамічних плиток. Станція має два виходи: «парадний», який ескалаторним тонелем сполучується з наземним вестибюлем на вулиці [[Хрещатик|Хрещатик]] (наземний вестибюль вбудований в будинок № 19-а), і другий, який веде також через ескалаторні тонелі до наземних вестибюлів, розташованих на вулицях [[Інститутська вулиця|Інститутській]] (наземний вестибюль, [[Інститутська вулиця|вул. Інститутська]], 6) і [[Городецького Архітектора вулиця|архітектора Городецького]] (наземний вестибюль вбудований в будинок № 13 по [[Городецького Архітектора вулиця|вул. Архітектора Городецького]]). В кожному ескалаторному тонелі встановлено по 3 ескалатори. Станція є частиною пересадочного вузла між [[Святошино-Броварська лінія|Святошино-Броварською]]та [[Куренівсько-Червоноармійська лінія|Куренівсько-Червоноармійською]] лініями. Середні зали станцій «Хрещатик» і [[Майдан Незалежності (станція метро)|«Майдан Незалежності»]]  зв’язані двома переходами ескалаторним і пішоходним тонелями. В ескалаторному тонелі встановлено 4 ескалатори.
Рядок 14: Рядок 16:
==Джерела==
==Джерела==
-
*[[Київ. Енциклопедичний довідник|"Київ. Енциклопедичний довідник" УРЕ, Київ-1981]]
+
*[[Вулиці Києва (довідник)|«Вулиці Києва, Довідник» УЕ, Київ-1995]]
-
*Офіційний сайт Київського метрополітену: http://www.metro.kiev.ua/
+
*[[Київ. Енциклопедичний довідник|Енциклопедичний довідник «Київ». Під ред. А. Кудрицького. — Київ, ГР УРЕ, 1981]]
 +
*[http://www.metro.kiev.ua/?q=node/155 Офіційний сайт Київського метрополітену]
 +
*[http://www.metropoliten.kiev.ua/station.php?lang=0&station_id=11 Неофіційний сайт Київського метрополітену]
[[Категорія:Станції метро]]
[[Категорія:Станції метро]]

Версія 22:08, 1 січня 2010

Відкрито 1960 року, архітектори А. Добровольський, В. Єлізаров, М. Коломієць, Ю. Кисличенко, І. Масленков, С. Крушинський за участю Г. Гранаткіна, Н. Щукіної, Ф. Заремби.

Станція глибокого закладення, має три підземних зали — середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Підземний і наземний вестибюлі станції оздоблено мальовничими кольоровими килимами-вставками, виконаними з полив’яних керамічних плиток. Станція має два виходи: «парадний», який ескалаторним тонелем сполучується з наземним вестибюлем на вулиці Хрещатик (наземний вестибюль вбудований в будинок № 19-а), і другий, який веде також через ескалаторні тонелі до наземних вестибюлів, розташованих на вулицях Інститутській (наземний вестибюль, вул. Інститутська, 6) і архітектора Городецького (наземний вестибюль вбудований в будинок № 13 по вул. Архітектора Городецького). В кожному ескалаторному тонелі встановлено по 3 ескалатори. Станція є частиною пересадочного вузла між Святошино-Броварськоюта Куренівсько-Червоноармійською лініями. Середні зали станцій «Хрещатик» і «Майдан Незалежності» зв’язані двома переходами — ескалаторним і пішоходним тонелями. В ескалаторному тонелі встановлено 4 ескалатори.


  Станції метрополітену:   Куренівсько-Червоноармійська лінія.

Фото

Джерела


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва