Тролейбус

(відмінності між версіями)
(Марштури 31 — 40)
(Маршрути 21 — 30)
Рядок 42: Рядок 42:
*№27 — [[ДБК—3]] — [[Відрадний проспект]] — [[Гетьмана Вадима вулиця]] —  [[Довженка вулиця]] — [[Теліги Олени вулиця]] — [[Московський проспект]] —  [[Петрівка (станція метро)|станція метро «Петрівка»]] — 12,5 км, 25 зупинок
*№27 — [[ДБК—3]] — [[Відрадний проспект]] — [[Гетьмана Вадима вулиця]] —  [[Довженка вулиця]] — [[Теліги Олени вулиця]] — [[Московський проспект]] —  [[Петрівка (станція метро)|станція метро «Петрівка»]] — 12,5 км, 25 зупинок
*:№27—к — [[Індустріальний шляхопровід]] — [[Петрівка (станція метро)|станція метро «Петрівка»]] — 8,65, 17 зупинок
*:№27—к — [[Індустріальний шляхопровід]] — [[Петрівка (станція метро)|станція метро «Петрівка»]] — 8,65, 17 зупинок
-
*№29 — [[Сєрова Валентина вулиця]] — [[Перова бульвар]] —  [[Ватутіна Генерала проспект]] — [[Московський міст]] — [[Московський проспект]] —  [[Зеніт (залізнична станція)|залізнична станція «Зеніт»]] — 9,3 км, 12 зупинок
+
*№29 — [[Сєрова Валентина вулиця]] — [[Перова бульвар]] —  [[Ватутіна Генерала проспект]] — [[Московський міст]] — [[Московський проспект]] —  [[Зеніт (залізнична станція)|залізнична платформа Зеніт]] — 9,3 км, 12 зупинок
-
*№30 — [[Милославська вулиця]] — [[Маяковського Володимира проспект]] —  [[Ватутіна Генерала проспект]] — [[Московський міст]] — [[Московський проспект]] —  [[Зеніт (залізнична станція)|залізнична станція «Зеніт»]] — 12,25 км, 20 зупинок
+
*№30 — [[Милославська вулиця]] — [[Маяковського Володимира проспект]] —  [[Ватутіна Генерала проспект]] — [[Московський міст]] — [[Московський проспект]] —  [[Зеніт (залізнична станція)|залізнична платформа Зеніт]] — 12,25 км, 20 зупинок
=== Марштури 31 — 40 ===
=== Марштури 31 — 40 ===

Версія 11:42, 23 грудня 2009

Зміст

Історія

Один з видів комунального пасажирського електротранспорту. У Києві почав працювати 5 листопада 1935 року. Перший маршрут пролягав від тролейбусного депо (колишнє депо №1 по вул.Червоноармійській, 139, зараз його перенесли на вул.О.Трутенка) до площі Л.Толстого. Наприкінці 1940 року діяло 3 маршрути: вул.Загородня(вул.П.Любченка, депо) - залізничний вокзал, залізничний вокзал - пл. ІІІ Інтернаціонала (Європейська площа), вул.Загородня - пл. ІІІ Інтернаціонала. Тролейбусний парк складав 47 машин.

Після визволення Києва від загарбників електротранспортне господарство було відновлене. 5 листопада 1944 року кілька тролейбусів вийшли на перший довоєнний маршрут. Згодом було прокладено нові тробейбусні лінії по проспектам Повітрофлотському, Перемоги, 40-річчя Жовтня, вулицям Артема, Фрунзе, Вишгородській. З часом мережа ліній розширювалася, тройбусним сполученням було зв’язано нові масиви міста.


Сучасність

На сьогодні діє 43 тролейбусних маршрутів, загальна довжина яких становить 774 км. Перевезення пасажирів здійснюється 403 транспортними одиницями. У Києві діють 4 тролейбусні депо.

Маршрути 1 — 10

Маршрути 11 — 20

Маршрути 21 — 30

Марштури 31 — 40

Марштури 41 —

Джерела


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва