Тролейбус

(відмінності між версіями)
(Марштури 1 — 10)
(Марштури 11 — 20)
Рядок 27: Рядок 27:
*№11 — [[Либідська площа]] — [[Сорокаріччя Жовтня проспект]] — [[Глушкова Академіка вулиця]] — [[Заболотного Академіка вулиця]] — [[Музей народної архітектури і побуту]] — 10,5 км, 22 зупинки
*№11 — [[Либідська площа]] — [[Сорокаріччя Жовтня проспект]] — [[Глушкова Академіка вулиця]] — [[Заболотного Академіка вулиця]] — [[Музей народної архітектури і побуту]] — 10,5 км, 22 зупинки
*№12 — [[Димитрова вулиця]] — [[Червоноармійська вулиця]] — [[Либідська площа]] — [[Сорокаріччя Жовтня проспект]] — [[Глушкова Академіка вулиця]] — [[Смолича Юрія вулиця]] ([[Теремки ІІ]]) — 10,05 км, 22 зупинки
*№12 — [[Димитрова вулиця]] — [[Червоноармійська вулиця]] — [[Либідська площа]] — [[Сорокаріччя Жовтня проспект]] — [[Глушкова Академіка вулиця]] — [[Смолича Юрія вулиця]] ([[Теремки ІІ]]) — 10,05 км, 22 зупинки
-
*№14 — [[Національний ботанічний сад ім.М.М.Гришка НАНУ|Ботанічний Сад]] — [[Бастіонна вулиця]] — [[Лесі Українки бульвар]] — [[Еспланадна вулиця]] — [[Саксаганського вулиця]] — [[Комінтерну вулиця]] — [[Залізничний вокзал]] (Центральний) — 6,9 км, 15 зупинок
+
*№14 — [[Національний ботанічний сад ім.М.М.Гришка НАНУ|Ботанічний Сад]] — [[Бастіонна вулиця]] — [[Лесі Українки бульвар]] — [[Еспланадна вулиця]] — [[Саксаганського вулиця]] — [[Петлюри Симона вулиця]] — [[Залізничний вокзал]] (Центральний) — 6,9 км, 15 зупинок
*№16 — [[Майдан Незалежності]] — [[Велика Житомирська вулиця]] — [[Артема вулиця]] — [[Мельникова вулиця]] — [[Дорогожицька вулиця]] — [[Щусєва вулиця]] — 7,65 км, 18 зупинок  
*№16 — [[Майдан Незалежності]] — [[Велика Житомирська вулиця]] — [[Артема вулиця]] — [[Мельникова вулиця]] — [[Дорогожицька вулиця]] — [[Щусєва вулиця]] — 7,65 км, 18 зупинок  
*№17 — [[Толстого Льва площа]] —  [[Шевченка Тараса бульвар]] — [[Перемоги проспект]] — [[Повітрофлотський проспект]] — [[Космонавтів площа]] — 6,15 км, 15 зупинок
*№17 — [[Толстого Льва площа]] —  [[Шевченка Тараса бульвар]] — [[Перемоги проспект]] — [[Повітрофлотський проспект]] — [[Космонавтів площа]] — 6,15 км, 15 зупинок

Версія 11:39, 23 грудня 2009

Зміст

Історія

Один з видів комунального пасажирського електротранспорту. У Києві почав працювати 5 листопада 1935 року. Перший маршрут пролягав від тролейбусного депо (колишнє депо №1 по вул.Червоноармійській, 139, зараз його перенесли на вул.О.Трутенка) до площі Л.Толстого. Наприкінці 1940 року діяло 3 маршрути: вул.Загородня(вул.П.Любченка, депо) - залізничний вокзал, залізничний вокзал - пл. ІІІ Інтернаціонала (Європейська площа), вул.Загородня - пл. ІІІ Інтернаціонала. Тролейбусний парк складав 47 машин.

Після визволення Києва від загарбників електротранспортне господарство було відновлене. 5 листопада 1944 року кілька тролейбусів вийшли на перший довоєнний маршрут. Згодом було прокладено нові тробейбусні лінії по проспектам Повітрофлотському, Перемоги, 40-річчя Жовтня, вулицям Артема, Фрунзе, Вишгородській. З часом мережа ліній розширювалася, тройбусним сполученням було зв’язано нові масиви міста.


Сучасність

На сьогодні діє 43 тролейбусних маршрутів, загальна довжина яких становить 774 км. Перевезення пасажирів здійснюється 403 транспортними одиницями. У Києві діють 4 тролейбусні депо.

Маршрути 1 — 10

Марштури 11 — 20

Марштури 21 — 30

Марштури 31 — 40

Марштури 41 —

Джерела


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва