Святошинсько-Броварська лінія
Версія від 22:23, 1 січня 2010; 93.74.67.201 (обговорення)
Святошино-Броварська лінія - перша лінія Київського метрополітену. Будівництво почато 1949 року управлінням "Київміськбуд". Перша дільниця (5,2 км) Святошино-Броварської лінії від станції «Вокзальна» до станції «Дніпро» стала до ладу 6 листопада 1960 року. Діюча (2007) Святошино-Броварська лінія із 18 станціями проходить через місто з заходу на схід, перетинаючи його центральну частину. Від станції «Академмістечко» до станції «Дніпро» траса йде під землею, далі — на поверхні, перетинаючи Дніпро й Русанівську протоку по залізобетонних мостах довжиною 700 м (міст Метро) і 350 м (Русанівський міст). Довжина лінії - 22,8 км. Лінію обслуговує метродепо «Дарниця» (1965).
Часи будівництва окремих дільниць
Рік закінчення будівництва | Довжина | Станції |
Святошино-Броварська лінія (червона, 18 станцій, 22,65 км) | ||
1960 | 5,2 км | «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Арсенальна», «Дніпро» |
1963 | 3,3 | «Політехнічний інститут», «Шулявська» |
1965 | 4,2 | «Гідропарк», «Лівобережна», «Дарниця» |
1968 | 1,3 | «Чернігівська» |
1971 | 4,2 | «Берестейська», «Нивки», «Святошин» |
1979 | 1,2 | «Лісова» |
1987 | «Театральна» (вбудовано між станціями «Університет» та «Хрещатик») | |
2003 | 3,25 | «Житомирська», «Академмістечко» |
Джерела
Інші ресурси інтернету
- Офіційний сайт Київського метрополітену
- Київський метрополітен - Сторінки присвячені Київському метрополітену - його минулому, сьогоденню та майбутньому.