Святошинсько-Броварська лінія

(відмінності між версіями)
(Часи будівництва окремих дільниць)
Рядок 2: Рядок 2:
      
      
-
==Часи будівництва окремих дільниць==
+
==Хронологія будівництва окремих дільниць==
{|align=center cellpadding=3 border=1
{|align=center cellpadding=3 border=1
|-
|-

Версія 22:29, 1 січня 2010

Святошино-Броварська лінія — перша лінія Київського метрополітену. Будівництво почато 1949 року управлінням «Київметробуд». Перша дільниця (5,2 км) Святошино-Броварської лінії від станції «Вокзальна» до станції «Дніпро» стала до ладу 6 листопада 1960 року. Діюча (2007) Святошино-Броварська лінія із 18 станціями проходить через місто з заходу на схід, перетинаючи його центральну частину. Від станції «Академмістечко» до станції «Дніпро» траса йде під землею, далі — на поверхні, перетинаючи Дніпро й Русанівську протоку по залізобетонних мостах довжиною 700 м (міст Метро) і 350 м (Русанівський міст). Довжина лінії - 22,8 км. Лінію обслуговує метродепо «Дарниця» (1965).


Хронологія будівництва окремих дільниць

Рік закінчення
будівництва
Довжина Станції
Святошино-Броварська лінія (червона, 18 станцій, 22,65 км)
1960 5,2 км «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Арсенальна», «Дніпро»
1963 3,3 «Політехнічний інститут», «Шулявська»
1965 4,2 «Гідропарк», «Лівобережна», «Дарниця»
1968 1,3 «Чернігівська»
1971 4,2 «Берестейська», «Нивки», «Святошин»
1979 1,2 «Лісова»
1987 «Театральна» (вбудовано між станціями «Університет» та «Хрещатик»)
2003 3,25 «Житомирська», «Академмістечко»

Джерела

Інші ресурси інтернету


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва