Святошинсько-Броварська лінія

(відмінності між версіями)
(Джерела)
Рядок 1: Рядок 1:
-
Святошино-Броварська лінія - перша лінія Київського [[Метрополітен|метрополітену]]. Будівництво почато [[1949]] року управлінням "Київміськбуд". Перша дільниця (5,2 км) [[Святошино-Броварська лінія|Святошино-Броварської лінії]]  від станції [[Вокзальна (станція метро)|«Вокзальна»]] до станції [[Дніпро (станція метро)|«Дніпро»]] стала до ладу [[6 листопада]] [[1960]] року. Діюча ([[2007]]) [[Святошино-Броварська лінія|Святошино-Броварська лінія]] із 18 станціями проходить через  місто з заходу на схід, перетинаючи його центральну частину. Від станції [[Академмістечко (станція метро)|«Академмістечко»]] до станції [[Дніпро (станція метро)|«Дніпро»]] траса йде під землею, далі — на поверхні, перетинаючи [[Дніпро річка|Дніпро]] й [[Русанівська протока|Русанівську протоку]] по залізобетонних мостах довжиною 700 м ([[Метро міст|міст Метро]]) і 350 м ([[Русанівський міст]]). Довжина лінії - 22,8 км. Лінію обслуговує метродепо [[Дарниця (метродепо)|«Дарниця»]] ([[1965]]).
+
Святошино-Броварська лінія перша лінія Київського [[Метрополітен|метрополітену]]. Будівництво почато [[1949]] року управлінням «Київметробуд». Перша дільниця (5,2 км) [[Святошино-Броварська лінія|Святошино-Броварської лінії]]  від станції [[Вокзальна (станція метро)|«Вокзальна»]] до станції [[Дніпро (станція метро)|«Дніпро»]] стала до ладу [[6 листопада]] [[1960]] року. Діюча ([[2007]]) [[Святошино-Броварська лінія|Святошино-Броварська лінія]] із 18 станціями проходить через  місто з заходу на схід, перетинаючи його центральну частину. Від станції [[Академмістечко (станція метро)|«Академмістечко»]] до станції [[Дніпро (станція метро)|«Дніпро»]] траса йде під землею, далі — на поверхні, перетинаючи [[Дніпро річка|Дніпро]] й [[Русанівська протока|Русанівську протоку]] по залізобетонних мостах довжиною 700 м ([[Метро міст|міст Метро]]) і 350 м ([[Русанівський міст]]). Довжина лінії - 22,8 км. Лінію обслуговує метродепо [[Дарниця (метродепо)|«Дарниця»]] ([[1965]]).
      
      
Рядок 48: Рядок 48:
==Інші ресурси інтернету==
==Інші ресурси інтернету==
-
*[http://www.metro.kiev.ua/ Офіційний сайт Київського метрополітену] {{ua}} {{ru}}
+
*[http://www.metro.kiev.ua/ Офіційний сайт Київського метрополітену]
-
*[http://www.metropoliten.kiev.ua/ Київський метрополітен] - Сторінки присвячені Київському метрополітену - його минулому, сьогоденню та майбутньому. {{ua}} {{en}} {{ru}}
+
*[http://www.metropoliten.kiev.ua/ Неофіційний сайт Київського метрополітену]
[[Категорія:Метрополітен]]
[[Категорія:Метрополітен]]

Версія 22:24, 1 січня 2010

Святошино-Броварська лінія — перша лінія Київського метрополітену. Будівництво почато 1949 року управлінням «Київметробуд». Перша дільниця (5,2 км) Святошино-Броварської лінії від станції «Вокзальна» до станції «Дніпро» стала до ладу 6 листопада 1960 року. Діюча (2007) Святошино-Броварська лінія із 18 станціями проходить через місто з заходу на схід, перетинаючи його центральну частину. Від станції «Академмістечко» до станції «Дніпро» траса йде під землею, далі — на поверхні, перетинаючи Дніпро й Русанівську протоку по залізобетонних мостах довжиною 700 м (міст Метро) і 350 м (Русанівський міст). Довжина лінії - 22,8 км. Лінію обслуговує метродепо «Дарниця» (1965).


Часи будівництва окремих дільниць

Рік закінчення
будівництва
Довжина Станції
Святошино-Броварська лінія (червона, 18 станцій, 22,65 км)
1960 5,2 км «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Арсенальна», «Дніпро»
1963 3,3 «Політехнічний інститут», «Шулявська»
1965 4,2 «Гідропарк», «Лівобережна», «Дарниця»
1968 1,3 «Чернігівська»
1971 4,2 «Берестейська», «Нивки», «Святошин»
1979 1,2 «Лісова»
1987 «Театральна» (вбудовано між станціями «Університет» та «Хрещатик»)
2003 3,25 «Житомирська», «Академмістечко»

Джерела

Інші ресурси інтернету


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва