Печерська (станція метро)

(відмінності між версіями)
Рядок 1: Рядок 1:
-
Відкрита [[1997]] року (архітектори Н.Альошкін, В.Гнєвишев, Т.Целіковська).
+
Відкрита [[1997]] року (архітектори Н. Альошкін, В. Гнєвишев, Т. Целіковська).
-
Станція глибокого закладення, має три підземних зали - середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з`єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Середній зал з`єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід (під [[Лесі Українки площа|площею Лесі Українки]], двома ескалаторними тонелями, між якими розміщений проміжний вестибюль. Для підйому та спуску пасажирів в кожному ескалаторному тонелі встановлено по 4 ескалатори.
+
 
-
Станція будувалася одночасно з двому наступними ([[Дружби народів (станція метро)|«Дружби народів»]] та  [[Видубичі (станція метро)|«Видубичі»]]), проте, через складні геологічні умови, будівництво станції у кінці 1980-х років було заморожене та її здали в експлуатацію лише [[1997]] року, тобто на 6 років пізніше.
+
Станція глибокого закладення, має три підземних зали середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Середній зал з`єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід (під [[Лесі Українки площа|площею Лесі Українки]], двома ескалаторними тонелями, між якими розміщений проміжний вестибюль. Для підйому та спуску пасажирів в кожному ескалаторному тонелі встановлено по 4 ескалатори.
 +
 
 +
Станція будувалася одночасно з двома наступними ([[Дружби народів (станція метро)|«Дружби народів»]] та  [[Видубичі (станція метро)|«Видубичі»]]), проте, через складні геологічні умови, будівництво станції у кінці 1980-х років було заморожене та її здали в експлуатацію лише [[1997]] року, тобто на 6 років пізніше.
{{places}}[[Печерськ|Печерськ]].
{{places}}[[Печерськ|Печерськ]].
Рядок 8: Рядок 10:
==Джерела==
==Джерела==
-
*[[Вулиці Києва (довідник)|'''"Вулиці Києва, Довідник"''' УЕ, Київ-1995]]
+
*[[Вулиці Києва (довідник)|«Вулиці Києва, Довідник» УЕ, Київ-1995]]
-
* '''Енциклопедичний довідник «Київ».''' Під ред.А.Кудрицького. - Київ, ГР УРЕ, 1982.
+
*[[Київ. Енциклопедичний довідник|Енциклопедичний довідник «Київ». Під ред. А. Кудрицького. Київ, ГР УРЕ, 1981]]
-
*Офіційний сайт Київського метрополітену: http://www.metro.kiev.ua/
+
*[http://www.metro.kiev.ua/?q=node/184 Офіційний сайт Київського метрополітену]
 +
*[http://www.metropoliten.kiev.ua/station.php?lang=0&station_id=37 Неофіційний сайт Київського метрополітену]
[[Категорія:Станції метро]]
[[Категорія:Станції метро]]

Версія 21:15, 1 січня 2010

Відкрита 1997 року (архітектори Н. Альошкін, В. Гнєвишев, Т. Целіковська).

Станція глибокого закладення, має три підземних зали — середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Середній зал з`єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід (під площею Лесі Українки, двома ескалаторними тонелями, між якими розміщений проміжний вестибюль. Для підйому та спуску пасажирів в кожному ескалаторному тонелі встановлено по 4 ескалатори.

Станція будувалася одночасно з двома наступними («Дружби народів» та «Видубичі»), проте, через складні геологічні умови, будівництво станції у кінці 1980-х років було заморожене та її здали в експлуатацію лише 1997 року, тобто на 6 років пізніше.

  Місцевість:  Печерськ.   Станції метрополітену:  Сирецько-Печерська лінія.


Джерела


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва