Петрівка (станція метро)

(відмінності між версіями)
Рядок 1: Рядок 1:
Відкрита [[1980]] року (архітектори І. Маслєнков, Т. Целіковська, А. Крушинський, А. Працюк, Ф. Заремба, художники Л. Сємикіна, С. Бароянц).
Відкрита [[1980]] року (архітектори І. Маслєнков, Т. Целіковська, А. Крушинський, А. Працюк, Ф. Заремба, художники Л. Сємикіна, С. Бароянц).
-
Станція мілкого закладення, має підземний зал з острівною посадочною платформою. Своди залу спираються на два ряди колон. Зал станції з двох сторін з’єднаний сходами з двома вестибюлями, один з яких, північний, виходить в підземний перехід, а інший, південний, виходить безпосередньо на поверхню біля залізничної станції [[Київ-Петрівка (залізнична станція)|Київ-Петрівка]].
+
Станція мілкого закладення, має підземний зал з острівною посадочною платформою. Стеля залу спираються на два ряди колон. Зал станції з двох сторін з’єднаний сходами з двома вестибюлями, один з яких, північний, виходить в підземний перехід, а інший, південний, виходить безпосередньо на поверхню біля залізничної станції [[Київ-Петрівка (залізнична станція)|Київ-Петрівка]].
{{places}}[[Петрівка|Петрівка]].
{{places}}[[Петрівка|Петрівка]].

Версія 21:13, 1 січня 2010

Відкрита 1980 року (архітектори І. Маслєнков, Т. Целіковська, А. Крушинський, А. Працюк, Ф. Заремба, художники Л. Сємикіна, С. Бароянц).

Станція мілкого закладення, має підземний зал з острівною посадочною платформою. Стеля залу спираються на два ряди колон. Зал станції з двох сторін з’єднаний сходами з двома вестибюлями, один з яких, північний, виходить в підземний перехід, а інший, південний, виходить безпосередньо на поверхню біля залізничної станції Київ-Петрівка.

  Місцевість:  Петрівка.   Станції метрополітену:  Куренівсько-Червоноармійська лінія.

Фото

Джерела


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва