Палац Спорту (станція метро)

(відмінності між версіями)
(Джерела)
Рядок 1: Рядок 1:
Відкрита [[1989]] року (архітектори А. Крушинський, Н. Альошкін).
Відкрита [[1989]] року (архітектори А. Крушинський, Н. Альошкін).
-
Станція глибокого закладення, має три підземних зали — середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Середній зал ескалаторним тонелем з’єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід, котрий веде до ([[Спортивна площа|Спортивної площі]], вулиць [[Еспланадна вулиця|Еспланадної]] та [[Рогнідинська вулиця|Рогнідинської]]). Для підйому та спуску пасажирів в ескалаторному тонелі встановлено 3 ескалатори.
+
Станція глибокого закладення, має три підземних зали — середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Середній зал ескалаторним тонелем з’єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід, котрий веде до [[Спортивна площа|Спортивної площі]], вулиць [[Еспланадна вулиця|Еспланадної]] та [[Рогнідинська вулиця|Рогнідинської]]. Для підйому та спуску пасажирів в ескалаторному тонелі встановлено 3 ескалатори.
-
Станція є частиною пересадочного вузла між [[Сирецько-Печерська лінія|Сирецько-Печерською]] та [[Куренівсько-Червоноармійська лінія|Куренівсько-Червоноармійською]] лініями. Середні зали станцій [[Палац Спорту (станція метро)|«Палац Спорту»]] і [[Площа Льва Толстого (станція метро)|«Площа Льва Толстого»]] сполучені за допомогою ескалаторного тонеля, в якому встановлено 4 ескалатори.
+
Станція є частиною пересадочного вузла між [[Сирецько-Печерська лінія|Сирецько-Печерською]] та [[Куренівсько-Червоноармійська лінія|Куренівсько-Червоноармійською]] лініями. Середні зали станцій «Палац Спорту» і [[Площа Льва Толстого (станція метро)|«Площа Льва Толстого»]] сполучені за допомогою ескалаторного тонеля, в якому встановлено 4 ескалатори.
{{places}}[[Бессарабка]], [[Нова Забудова]].
{{places}}[[Бессарабка]], [[Нова Забудова]].

Версія 21:06, 1 січня 2010

Відкрита 1989 року (архітектори А. Крушинський, Н. Альошкін).

Станція глибокого закладення, має три підземних зали — середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Середній зал ескалаторним тонелем з’єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід, котрий веде до Спортивної площі, вулиць Еспланадної та Рогнідинської. Для підйому та спуску пасажирів в ескалаторному тонелі встановлено 3 ескалатори.

Станція є частиною пересадочного вузла між Сирецько-Печерською та Куренівсько-Червоноармійською лініями. Середні зали станцій «Палац Спорту» і «Площа Льва Толстого» сполучені за допомогою ескалаторного тонеля, в якому встановлено 4 ескалатори.

  Місцевість:  Бессарабка, Нова Забудова.   Станції метрополітену:  Куренівсько-Червоноармійська лінія.


Джерела


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва