Відмінності між версіями «Метро міст»

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва
Перейти до навігаціїПерейти до пошуку
м (дати, пусті строки, категорії вниз)
м
 
(Не показані 9 проміжних версій 7 користувачів)
Рядок 1: Рядок 1:
<div style='float:right;'>
+
[[Зображення:0004.jpg|thumb|250px|right|Вигляд у 60-ті рр.]]
{|
 
|-
 
|[[Зображення:0005.jpg|thumb|250px|left|]]
 
|}
 
</div>
 
  
Відкрито [[5 листопада]] [[1965]] року. Двохярусна споруда для руху метропоїздів (верхній ярус, посередені) та автотранспорту (нижній, з боків). Збудований на місці [[Ланцюговий міст|Ланцюгового мосту]], зруйнованого під час Великої Вітчизняної війни. Міст Метро — перша в світі за розмірами прогонів аркова споруда на сухих стиках. Консолі складено з окремих залізобетонних блоків, з`єднаних металевими болтами. Проліт між підопорами — 60 м. Довжина — 700 м. Метро міст разом з [[Русанівський міст|Русанівським мостом]] сполучають правобережну частину Києва з [[Русанівка|Русанівкою]], [[Лівобережний масив|Лівобережним масивом]], [[Воскресенка|Воскресенкою]], [[Лісовий масив|Лісовим масивом]], зоною відпочинку — Гідропарком.
+
'''Міст Метро''' – [[Мости|міст]] через [[Дніпро річка|Дніпро]], що з’єднує правобережну частину міста з [[Гідропарк]]ом, а також [[Русанівка|Русанівкою]] й іншими житловими районами лівого берега. Відкрито 5 листопада [[1965]] року. Збудований поруч з місцем розташування [[Ланцюговий міст|Ланцюгового мосту]], зруйнованого під час Великої Вітчизняної війни.
  
На нижній фотографії видно [[Дніпро (станція метро)|станцію "Дніпро"]] Київського [[Метрополітен|метрополітену]], що завершує міст на правому березі Дніпра.
+
[[Мости|Міст]] Метро – двоярусна збірна залізобетонна будова (довжина понад 700 м, ширина — 29 м) з верхньою естакадою (шириною 9,4 м) для поїздів метрополітену [[Святошино-Броварська лінія|Святошинсько-Броварської лінії]]. Естакада починається від станції метро «[[Дніпро (станція метро)|Дніпро]]» й продовжується по заплаві [[Дніпро|Дніпра]] в напрямку [[Русанівський міст|моста через Русанівську протоку]]. Обабіч по нижньому ярусу рухається автомобільний транспорт (по дві смуги в кожному напрямку).  
  
[[Мости|Мости Києва]].
+
Автори проекту – інженери Ю. Іносов, Г. Фукс (головний інженер проекту) та інші.  [[Мости|Міст]] складається з шести прогонів довжиною 117 і 87 м арково-консольної будови. Особливістю конструктивного вирішення прогінної частини є монтаж блоків напіварок як консолей на підпорах і поєднання їх на шворнях з наступним натягом арматури розташованих арок. Консолі складено з окремих залізобетонних блоків, з’єднаних металевими болтами. Проліт між підпорами – 60 м. Довжина – 700 м. Уперше в світовій практиці мостобудування великопрогінну збірну залізобетонну конструкцію було зроблено на сухих стиках. Гарно прорисовані пологі арки моста добре вписуються у ландшафт й становлять невід’ємну частину мальовничого краєвиду Києва з боку [[Дніпро|Дніпра]].
  
 
{{places}}[[Аскольдова могила]]. {{metros}}[[Дніпро (станція метро)|Дніпро]].  
 
{{places}}[[Аскольдова могила]]. {{metros}}[[Дніпро (станція метро)|Дніпро]].  
 +
<gallery>
 +
Зображення:0005.jpg|[[Дніпро (станція метро)|Станція “Дніпро”]]
 +
Зображення:Mistmetro.jpg|Виглад збоку
 +
Зображення:Mistmetro2.jpg|Загальний вигляд
 +
</gallery>
  
<div style='clear:all;'></div>
+
==Джерела==
{| width=100% class=gallery cellspacing=0 cellpadding=0
+
*[[Київ. Енциклопедичний довідник|«Київ. Енциклопедичний довідник», УРЕ, Київ—1981]]
|-
+
*«Київ. Що? Де? Як?», Мистецтво, Київ—1980
|align=center|<div class=gallerybox><div class=thumb style='padding: 19px 0;'>[[Зображення:0004.jpg|120px|]]</div></div>
+
*[http://who-is-who.com.ua/bookmaket/ukrinvest2007/19/165.html Історія забудови Києва – Міст Метро]
|}
 
  
==Джерела==
+
==Посилання==
*[[Київ. Енциклопедичний довідник|"Київ. Енциклопедичний довідник" УРЕ, Київ-1981]]
+
[http://wikimapia.org/#lat=50.4425292&lon=30.5644584&z=16&l=0&m=a&v=2 Міст Метро на Wikimapia]
*[[Київ. Що? Де? Як? (видання)|"Київ. Що? Де? Як?" Мистецтво, Київ-1980]]
 
  
 
[[Категорія:Мости]]
 
[[Категорія:Мости]]
 +
[[Категорія:1965 події]]

Поточна версія на 21:25, 21 жовтня 2008

Вигляд у 60-ті рр.

Міст Метроміст через Дніпро, що з’єднує правобережну частину міста з Гідропарком, а також Русанівкою й іншими житловими районами лівого берега. Відкрито 5 листопада 1965 року. Збудований поруч з місцем розташування Ланцюгового мосту, зруйнованого під час Великої Вітчизняної війни.

Міст Метро – двоярусна збірна залізобетонна будова (довжина понад 700 м, ширина — 29 м) з верхньою естакадою (шириною 9,4 м) для поїздів метрополітену Святошинсько-Броварської лінії. Естакада починається від станції метро «Дніпро» й продовжується по заплаві Дніпра в напрямку моста через Русанівську протоку. Обабіч по нижньому ярусу рухається автомобільний транспорт (по дві смуги в кожному напрямку).

Автори проекту – інженери Ю. Іносов, Г. Фукс (головний інженер проекту) та інші. Міст складається з шести прогонів довжиною 117 і 87 м арково-консольної будови. Особливістю конструктивного вирішення прогінної частини є монтаж блоків напіварок як консолей на підпорах і поєднання їх на шворнях з наступним натягом арматури розташованих арок. Консолі складено з окремих залізобетонних блоків, з’єднаних металевими болтами. Проліт між підпорами – 60 м. Довжина – 700 м. Уперше в світовій практиці мостобудування великопрогінну збірну залізобетонну конструкцію було зроблено на сухих стиках. Гарно прорисовані пологі арки моста добре вписуються у ландшафт й становлять невід’ємну частину мальовничого краєвиду Києва з боку Дніпра.

  Місцевість:  Аскольдова могила.   Станції метрополітену:  Дніпро.

Джерела

Посилання

Міст Метро на Wikimapia