Либідська (станція метро)

(відмінності між версіями)
(Фото)
(Джерела)
Рядок 17: Рядок 17:
==Джерела==
==Джерела==
-
*[[Вулиці Києва (довідник)|'''«Вулиці Києва, Довідник»''' УЕ, Київ-1995]]
+
*[[Вулиці Києва (довідник)|«Вулиці Києва, Довідник» УЕ, Київ-1995]]
-
*'''Енциклопедичний довідник «Київ».''' Під ред. А. Кудрицького. — Київ, ГР УРЕ, 1982
+
*[[Київ. Енциклопедичний довідник|Енциклопедичний довідник «Київ». Під ред. А. Кудрицького. — Київ, ГР УРЕ, 1981]]
*[http://www.metro.kiev.ua/?q=node/174 Офіційний сайт Київського метрополітену]
*[http://www.metro.kiev.ua/?q=node/174 Офіційний сайт Київського метрополітену]
*[http://www.metropoliten.kiev.ua/station.php?lang=0&station_id=30 Неофіційний сайт Київського метрополітену]
*[http://www.metropoliten.kiev.ua/station.php?lang=0&station_id=30 Неофіційний сайт Київського метрополітену]
[[Категорія:Станції метро]]
[[Категорія:Станції метро]]

Версія 20:56, 1 січня 2010

Відкрита 1984 року (архітектори В. Єжов, А. Крушинський, Т. Целіковська, художники Є. Катков, Н. Бартосик). Первісна назва — «Дзержинська».

Станція глибокого закладення, має три підземних зали — середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами малого перерізу. Середній зал ескалаторним тонелем з’єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід, котрий веде на міські вулиці (Либідська площа, вулиці Горького, Червоноармійську, Кудрі Івана, Дружби Народів бульвар). Для підйому та спуску пасажирів в ескалаторному тонелі встановлено 3 ескалатори.

Станція є кінцевою на Куренівсько-Червоноармійській лінії з південного боку. Проте, продовжується будівництво лінії у південно-східному напрямку і найближчі кілька років станція перестане бути кінцевою.

  Місцевість:  Нова Забудова.   Станції метрополітену:  Куренівсько-Червоноармійська лінія.

Фото

Джерела


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва