Відмінності між версіями «Ланцюговий міст»

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва
Перейти до навігаціїПерейти до пошуку
м (дати, пусті строки, категорії вниз)
м (дати, пусті строки, категорії вниз)
Рядок 8: Рядок 8:
 
</div>
 
</div>
  
Миколаївський міст. Перший капітальний міст через Дніпро (в районі теперішньго [[Метро міст|моста Метро]]). Попередні мости були наплавними. Заклали його 30 вересня [[1848]] р. за проектом і під керівництвом англійського інженера Ч. де Віньйоля. Відкриття моста співпало з датою освящення пам`ятника князю Володимиру і відбулось 27 вересня [[1853]] р. За п`ять років будівництва мосту було витрачено понад 2,35 мільйони карбованців. Металеві конструкції було виготовлено в Англії, морем їх перевезли в Одесу, а звідти волами — до Києва. Міст довжиною 776 м (повна вага становила понад [[1600]] тон) мав п`ять підопор, які з`єднувались між собою ланцюгом (вага окремого звена — 192 кг). Продовженням моста були дерев`яні мости (дивись [[Русанівський міст]]) через лівобережну заплаву і протоку до [[Микільська слобідка|Микільської слобідки]]. Міст розводили до [[1900]] р., тоді відбулася капітальна перебудова — його значно підняли; і з того часу міст висів на ланцюгах (раніше лежав). Перехід через міст коштував 6 копійок — за корову, 9 — за коня... У [[1912]] через міст почав ходити трамвай до [[Передмістна слобідка|Передмостної слобідки]]. У [[1920]] війська буржуазно-поміщицької Польщі висадили міст у повітря. У [[1925]] році його підопори було використано при спорудженні (за участю академіка Є. О. Патона) [[Бош Євгенії міст|моста ім. Є. Бош]]. На початку Великої Вітчизняної війни Ланцюговий міст було остаточно зруйновано.
+
Миколаївський міст. Перший капітальний міст через Дніпро (в районі теперішньго [[Метро міст|моста Метро]]). Попередні мости були наплавними. Заклали його [[30 вересня]] [[1848]] р. за проектом і під керівництвом англійського інженера Ч. де Віньйоля. Відкриття моста співпало з датою освящення пам`ятника князю Володимиру і відбулось [[27 вересня]] [[1853]] р. За п`ять років будівництва мосту було витрачено понад 2,35 мільйони карбованців. Металеві конструкції було виготовлено в Англії, морем їх перевезли в Одесу, а звідти волами — до Києва. Міст довжиною 776 м (повна вага становила понад [[1600]] тон) мав п`ять підопор, які з`єднувались між собою ланцюгом (вага окремого звена — 192 кг). Продовженням моста були дерев`яні мости (дивись [[Русанівський міст]]) через лівобережну заплаву і протоку до [[Микільська слобідка|Микільської слобідки]]. Міст розводили до [[1900]] р., тоді відбулася капітальна перебудова — його значно підняли; і з того часу міст висів на ланцюгах (раніше лежав). Перехід через міст коштував 6 копійок — за корову, 9 — за коня... У [[1912]] через міст почав ходити трамвай до [[Передмістна слобідка|Передмостної слобідки]]. У [[1920]] війська буржуазно-поміщицької Польщі висадили міст у повітря. У [[1925]] році його підопори було використано при спорудженні (за участю академіка Є. О. Патона) [[Бош Євгенії міст|моста ім. Є. Бош]]. На початку Великої Вітчизняної війни Ланцюговий міст було остаточно зруйновано.
  
 
[[Мости|Мости Києва]].
 
[[Мости|Мости Києва]].

Версія за 17:35, 22 листопада 2005

0009.jpg
0008.jpg

Миколаївський міст. Перший капітальний міст через Дніпро (в районі теперішньго моста Метро). Попередні мости були наплавними. Заклали його 30 вересня 1848 р. за проектом і під керівництвом англійського інженера Ч. де Віньйоля. Відкриття моста співпало з датою освящення пам`ятника князю Володимиру і відбулось 27 вересня 1853 р. За п`ять років будівництва мосту було витрачено понад 2,35 мільйони карбованців. Металеві конструкції було виготовлено в Англії, морем їх перевезли в Одесу, а звідти волами — до Києва. Міст довжиною 776 м (повна вага становила понад 1600 тон) мав п`ять підопор, які з`єднувались між собою ланцюгом (вага окремого звена — 192 кг). Продовженням моста були дерев`яні мости (дивись Русанівський міст) через лівобережну заплаву і протоку до Микільської слобідки. Міст розводили до 1900 р., тоді відбулася капітальна перебудова — його значно підняли; і з того часу міст висів на ланцюгах (раніше лежав). Перехід через міст коштував 6 копійок — за корову, 9 — за коня... У 1912 через міст почав ходити трамвай до Передмостної слобідки. У 1920 війська буржуазно-поміщицької Польщі висадили міст у повітря. У 1925 році його підопори було використано при спорудженні (за участю академіка Є. О. Патона) моста ім. Є. Бош. На початку Великої Вітчизняної війни Ланцюговий міст було остаточно зруйновано.

Мости Києва.

Джерела