Відмінності між версіями «Дружби народів (станція метро)»

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва
Перейти до навігаціїПерейти до пошуку
 
м (уже написано в попередніх реченнях)
Рядок 1: Рядок 1:
 
Відкрита [[1991]] року (архітектори Н.Альошкін, А.Крушинський).
 
Відкрита [[1991]] року (архітектори Н.Альошкін, А.Крушинський).
Станція глибокого закладення, має три підземних зали - середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з`єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Середній зал ескалаторним тонелем з`єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід під [[Дружби Народів бульвар|бульваром Дружби народів]] (в районі його перетину з [[Німанська вулиця|вул.Німанською]]. Для підйому та спуску пасажирів в ескалаторному тонелі встановлено 3 ескалатори.
+
Станція глибокого закладення, має три підземних зали - середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з`єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Середній зал ескалаторним тонелем з`єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід під [[Дружби Народів бульвар|бульваром Дружби народів]] (в районі його перетину з [[Німанська вулиця|вул.Німанською]].
  
 
{{places}}[[Печерськ|Печерськ]].
 
{{places}}[[Печерськ|Печерськ]].

Версія за 20:27, 12 січня 2008

Відкрита 1991 року (архітектори Н.Альошкін, А.Крушинський). Станція глибокого закладення, має три підземних зали - середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з`єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами. Середній зал ескалаторним тонелем з`єднаний з підземним вестибюлем, який виходить в підземний перехід під бульваром Дружби народів (в районі його перетину з вул.Німанською.

  Місцевість:  Печерськ.   Станції метрополітену:  Сирецько-Печерська лінія.

Фото

Джерела