Вокзальна (станція метро)

(відмінності між версіями)
(Фото)
Рядок 1: Рядок 1:
Відкрито [[1960]] року. Станцію [[Святошино-Броварська лінія|Святошино-Броварської лінії]] [[Київський метрополітен|метрополітену]] споруджено на [[Вокзальна площа|Вокзальній площі]] (архітектори Е. І. Катонін, І. Г. Шемседінов, В. І. Єжов, В. К. Скугарєв, художнік О. В. Мизін).  
Відкрито [[1960]] року. Станцію [[Святошино-Броварська лінія|Святошино-Броварської лінії]] [[Київський метрополітен|метрополітену]] споруджено на [[Вокзальна площа|Вокзальній площі]] (архітектори Е. І. Катонін, І. Г. Шемседінов, В. І. Єжов, В. К. Скугарєв, художнік О. В. Мизін).  
-
Станція глибокого закладення, має три підземних зали - середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з`єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами.В оформленні підземного вестибюлю станції використано контраст білих стін і пілонів з бронзовими карбованими медальонами (діаметр до 2 метрів), на яких зображено події з історії України. Торець залу оздоблено гербом УРСР.
+
Станція глибокого закладення, має три підземних зали - середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами.В оформленні підземного вестибюлю станції використано контраст білих стін і пілонів з бронзовими карбованими медальонами (діаметр до 2 метрів), на яких зображено події з історії України. Торець залу оздоблено гербом УРСР.
-
Середній зал з`єднаний з наземним вестибюлем за допомогою ескалаторного тонеля, в якому встановлено 3 ескалатори. Вестибюль примикає до будівлі приміського вокзалу [[Київ-Пасажирський (залізнична станція) |станції "Київ-Пасажирський"]], утворюючи гармонійний архітектурний ансамбль.
+
Середній зал з’єднаний з наземним вестибюлем за допомогою ескалаторного тонеля, в якому встановлено 3 ескалатори. Вестибюль примикає до будівлі приміського вокзалу [[Київ-Пасажирський (залізнична станція) |станції Київ-Пасажирський]], утворюючи гармонійний архітектурний ансамбль.
== Фото ==
== Фото ==
Рядок 11: Рядок 11:
==Джерела==
==Джерела==
-
*[[Київ. Енциклопедичний довідник|"Київ. Енциклопедичний довідник" УРЕ, Київ-1981]]
+
*[[Київ. Енциклопедичний довідник|«Київ. Енциклопедичний довідник» УРЕ, Київ-1981]]
*Офіційний сайт Київського метрополітену: http://www.metro.kiev.ua/
*Офіційний сайт Київського метрополітену: http://www.metro.kiev.ua/
[[Категорія:Станції метро]]
[[Категорія:Станції метро]]

Версія 11:01, 23 грудня 2009

Відкрито 1960 року. Станцію Святошино-Броварської лінії метрополітену споруджено на Вокзальній площі (архітектори Е. І. Катонін, І. Г. Шемседінов, В. І. Єжов, В. К. Скугарєв, художнік О. В. Мизін). Станція глибокого закладення, має три підземних зали - середній і два зали з посадочними платформами. Зали станції з’єднані між собою рядами проходів-порталів, які чередуються з пілонами.В оформленні підземного вестибюлю станції використано контраст білих стін і пілонів з бронзовими карбованими медальонами (діаметр до 2 метрів), на яких зображено події з історії України. Торець залу оздоблено гербом УРСР. Середній зал з’єднаний з наземним вестибюлем за допомогою ескалаторного тонеля, в якому встановлено 3 ескалатори. Вестибюль примикає до будівлі приміського вокзалу станції Київ-Пасажирський, утворюючи гармонійний архітектурний ансамбль.

Фото

Джерела


Особисті інструменти

Матеріал з WWW Енциклопедія Києва